"O MEU CUARTO" Exposición de cadros

por - 20.4.16

Estes días pódese disfrutar da exposición realizada polos alumnos de 2º de bacharelato na asignatura de Fundamentos de deseño dirixidos polo seu profesor Juan Carlos López.

A partir da obra de Manuel Maria e concretamente do poema
  " O meu cuarto" do seu libro  " As rúas do vento ceibe" o alumnado inspírase para realizar os cadros que podedes contemplar na sala de exposicións.

Agradecemos especialmente ao profesor  de debuxo artístico Juan Carlos López González esta inciativa para achegar o alumnado á obra de Manuel María  e pór un gran de area na celebración do Día das Letras Galegas.

" Eu teño na miña casa
un cuarto só para min
nel gardo soños sen tasa
e fantasías sen fin..."

https://picasaweb.google.com/114738382204055508759/ExposicionTraballos2BacharelatoDeseno

You May Also Like

0 comentarios


---