Raquel e Irene, alumnas de campionato e matrícula de honor!

por - 16.6.22

Imaxe de Marcos Míguez para La Voz de Galicia

Xa tedes visto por aquí moitos dos premios que acadaron en distintos concursos as nosas alumnas, irmás mellizas, Irene e Raquel, que veñen de acadar tamén matrícula de honra en 2º de Bacharelato, na modalidade de Artes. 

Compartimos desde aquí as palabras dun dos últimos concursos aos que se teñen presentado, Esdelibro, coa profesora Lucía Sáez, no que salientan a calidade do seu traballo:

 [...]Nos complace exponerles que el jurado de la XVI edición del concurso Si eres original, eres de libro, ha resuelto conceder una mención extraordinaria al trabajo de investigación titulado La fiebre del oro negro gallego.

El jurado del concurso ha decidido, por unanimidad, reconocer la excelente calidad del trabajo presentado, la originalidad en sus planteamientos y ejecución, el respeto a los derechos de propiedad intelectual y el esfuerzo investigador llevado a cabo por sus autores.

Para nós é un orgullo que alumnas tan brillantes elixisen o noso centro para rematar os seus estudos de educación secundaria.

En La Voz de Galicia e a TVG (a partir do minuto 28) podedes ler e ver senllas entrevistas que lles fixeron, para destacar os seus merecidos éxitos.




You May Also Like

0 comentarios


---