1º da ESO no Museo de Belas Artes

por - 29.4.13


  O alumnado de 1º da ESO visitou o día 5 de Abril o Museo de Belas Artes de A Coruña. Unha alumna, Marina, danos  a súa visión:




VISITA AO MUSEO DE BELAS ARTES

O venres 5 de Abril fomos ao museo de Belas Artes.
O primeiro que vimos foi o cadro da Virxe da Leite. O cadro representa a unha muller que estaba dándolle de mamar a Xesús. O neno Xesús estaba debuxado con cara de neno e corpo de home, para demostrar á xente que era un ser divino. A xente, daquela, non sabía nin ler nin escribir, por iso os pintores pintaban tantos cadros, para que a xente analfabeta pódese “ler” os libros, ou mesmo a biblia.

Tamén nos explicaron que había veces que o cadro viña en moi mal estado ao museo; entón uns especialistas o repasaban e pintaban as partes en branco. Nalgúns cadros pódese apreciar a man do especialista, so dende moi cerca, porque son unhas liñas moi finas e un pouco máis claras ou escuras que o resto do cadro. Nesa mesma sala tamén había unhas moedas romanas e musulmáns, e unha estatuilla da deusa Minerva (Minerva para os romanos e Atenea para os gregos)

Na seguinte sala vimos algúns cadros mitolóxicos, como o de dédalo e Ícaro ou o de Hércules montado no seu carro de cabalos. No de Dédalo e Ícaro aparecían representados dous homes, os dous cunhas ás de madeira, plumas e arcilla. Un tiña as ás enteiras (Dédalo) e outro tiña as súas rotas (Ícaro). –están representados na escena na que Ícaro cae ao mar por voar demasiado alto, de xeito que a súa arcilla fundiuse a as súas ás destruíronse. Deixándoo caer ao baleiro. O outro cadro mitolóxico que vimos foi o de Hércules, no que aparecía representado no carro, vestido coa súa capa de león.

Nesa mesma sala vimos un cadro que parecía predicir o futuro. Aparecía un cabaleiro cunha señora xogando ás cartas, outro cabaleiro xogando só, e un vello que parecía ser o que puña os cartos, cunha muller. Se distinguía que o primeiro grupo ía perdendo porque non tiña moedas e se apreciaba o futuro porque os dous cabaleiros levaban espada, e como un ía perdendo, probablemente atacaría ao outro por perder e e quedar en ridículo, e case seguro habería unha loita.

No piso de enriba vimos un cadro que enganaba bastante. Nel estaba representado un home con dous toros detrás, e que vestían unha longa bata. O cadro, pola luz, facía pensar que era pleno verán, pero como o home levaba roupa de inverno, se entendía que era inverno e non verán. O cadro, aparte de enganar pola luz, tamén enganaba pola maneira da que estaba representado, pois de cerca o home era un borrón, e os toros unhas manchas marróns que ían detrás, pero desde lonxe parecía que o pelaxes dos animais estaba pintado pelo a pelo, e todo parecía estar moi ben perfilado.

Nesa mesma sal tamén vimos unha estatuilla dunha nena galega que sostiña uns xarróns cheos de flores para ofrecerllos a alguén. Como tiña roupas de campesiña e levaba zocos, entendíase que era unha nena pobre.

Noutra sala vimos tres cadros de tres raíñas que eran parentes (sogras e noras) pero que non se parecían en nada e levaban uns vestidos moi distintos. Logo, Nuria (a monitora que nos fixo a visita guiada por todo o museo) contounos un pouco a súa vida.

A última sala que visitamos foi a “Sala de debuxo abstracto”. Nela había cadros de Picasso, e cadros nos que se xogaba coas cores. Había algunhas esculturas que, depende dende onde se mirasen, eran cousas ben distintas. Tamén había cadros que representaban cousas diferentes para cada persoa.
Para rematar, fixemos un mural no que pegamos debuxos abstractos creados por nós. Quedounos moi bonito.


Marina Dans Fernández
1º ESO B
8 – 4 - 2013

You May Also Like

0 comentarios


---