Hai 9 horas
Nestas últimas semanas os grupos de 2º ESO (en CC.SS.) e 2º de Bach. (Hª da Arte) fixeron unha experiencia co profesor Jaime Duque: cortar froitas para estudiar as formas de bóvedas e cúpulas mailo seu sistema de sustentación.
Para ver as fotos comentadas destes traballos pincha na imaxe.
13 comentarios
Moi interesante esta aplicación. UN saudo
ResponderEliminarO outro día, (27/11/09), tivemos unha clase de arte co profesor Jaime, levamos unha mazá e unha laranxa. En unha pantalla debuxaba os arcos típios das igrexas.
ResponderEliminarNós coa maza e a laranxa cortábamos como él nos dicía e saían arcos de distintas formas. Ao final da clase deixounos comer, comimos piña e descubrín unha fruta nova chamada ¨caqui¨, esta riquísima. Paseino moi ben nesa clase, foi moi entretenida.
Foi unha clase moi educativa e divertida a miña opinión é que a mellor forma de aprender é ca practica porque se se pasa ben é mais doado e ameno.Tamen me gustou a forma en que se explicou o profesor.Creo que se deberia facer mais cousas por este método.
ResponderEliminar-Jaime nos estivo explicando cousas da
ResponderEliminararquitectura romanica e gotica,os arcos,
as bovedas ...as absides...
comi mos laranxa kiwi .
Jaime, o pfesor que impartiu esa clase de arte sobre as estructuras de construcción románicas(e góticas),nos ensinou mediante unha clase participativa onde traballamos
ResponderEliminarcon fruta con fruta (laranxa,manzá,kiwi,melón,piña e caqui)como era a forma que obtiñan cada elemento que suxeitaba o lugar(casa,igrexia ect...)segun como prefiras para que suxeitara dunha maneira u otra.
Onte, os profesores Xaime Duque e Laureano López leváronos a aula de economía, coa obriga de levar unha mazá e unha laranxa; nós no sabíamos que íamos facer... Ata que Xaime comenzou a darnos unha clase sobre bóvedas. Tivemos que ir cortando as frutas para así facer distintos tipos de bóvedas.
ResponderEliminarAntes de rematar a clase, comimonos as frutas coas que realizamos o traballo
O outro día na clase de arte pudimos aprender, grazas a Jaime, as diferentes formas que poden ter as plantas dos edificios. Para iso precisábamos diferentes tipos de fruta, como a laranxa, a mazà, kiwi, piña e algunhas mais. Se a planta do edificio era redondo cortábamos unha laranxa á metade (sen cortarnos). Iso chámase cúpula. outra forma da construcción pode ser de forma cadrada. Cortábase o kiwi en tres partes, e a do medio cortábanse os lados. Se a planta é rectángular con ábsida semicircular, córtase a metade da laranxa e únese ao kiwi. Outra cousa que nos explicaron foi que se unha planta hai que suxeita-la de algunha forma ( non se pode facer cun dintel con apoios moi separados, porque se non se rompo pola metade. Se non tamén se pode aguantar cun dintel con apoios moi próximos ou cun arco. Foi interesante e rico!
ResponderEliminarNA CLASE DE ARTE APRENDIMOS SOLUCIÓNS PARA CONSTRUIR BÓVEDAS EN DISTINTAS SUPERFICIES.UTILIZAMOS MAZÁS,LARANXAS,MELÓN,KAQUI E PIÑA.
ResponderEliminarE DESPOIS NOS COMIMOS TODO E APRENDIMOS MUCHO
A clase con Jaime Duque foi moi divertida e curiosa, xa que representar todo eso con froitas e moi curioso. A verdade e que explica moi ben todo o referente a bóvedas de canón e todo eso. Creo que co tempo, ganas e maña poderíase facer unha maqueta dunha igrexa con froitas. Engadir que despois da clase comimonos a froita. Uhmmm!!! As froitas foron a mazá, o kiwi, a laranxa, o melón, o kaqui e a piña
ResponderEliminarA clase do outro dia estivo moi ben ensinaronnos a arquitectura románica:as cúpulas, os arcos,e os diferentes tipos de arcos e bóvedas que se poñen según a planta sexa rectangunlar, circular etc.
ResponderEliminarEsta clase serviume de moito porque non daba entendido a arquitectura románica
pero con esta clase xa o entendin.
Gústoume moito esta clase e o de facelo con distintas froitas fixoo mellor porque despois podiamolas comer:a kiwi era unha bóveda de cañon, o kaki era a cúpula e a mazá era a bóveda de forno.
O día 27 de Novembro, os alumnos da clase de 2ºA ESO acudimos a unha clase sobre as distintas bases das iglesias. Para iso tivemos que levar unha mazá e unha laraxa. O profesor Jaime Duque explicounos as bases redondas das iglesias, onde tuvimos que cortar, a metade, unha laranxa. Rectangulares, onde cortamos os dous lados dun kiwi chamada bóveda de cañón. Rectangulares e cun lado redondo, onde usamos o kiwi anteriormente cortado e coa metade da laranxa, anteriormente cortada tamén, a volvemos cortar a metade, e xuntado esta e o kiwi a formabamos. E por último cortamos un trozo dos catro lados, da mitade dunha laranxa e formabamos un arco de medio punto.
ResponderEliminarO outro día tivemos que levar á clase de arte unha mazá e unha laranxa. Alí, o profesor Jaime Duque, explicounos o que iamos facer. Púxose a debuxar nunha pizarriña táctil formas xeométricas. Preguntounos cómo lle faríamos un teito a un edificio rectangular, todos respondimos que con medio cilindro, e el dixo que se chamaba bóbeda de canón.Entón repartiunos un kiwi e o partimos á metade: así sería a bóbeda de cañón.
ResponderEliminarDespois Jaime seguuiu preguntando e os respondendo e cortando froitas: piñas cadradas, laraxas de cúpulas, mazás, kaquis, e un melón.Así pasamos toda a clase; pero o mellor foi ao final, que nos deixaron comer toda a froita.
-Nesta clase tivemos que levar dúas froitas (laranxa, mazá) cas que aprendimos divessas cousas. Jaime ensinounos a maneira na que, por exemplo, se podía constuír un edificio sen necesidade de moitas columnas ou sexa usando os arcos e bóvedas, que se fixeron cun kiwi. Coas laranxas ensinounos a cúpula, a cúpula de forno e un tipo de cúpula para poñer apbre catro soportes. Ensinounos como si paon unha cúpula nunha base redonda e nunha base cadrada. Na base cadrada facía falta facer un octógono no lugar do cadrado para a suxección da cúpula.
ResponderEliminar-Gustoume moito este tipo de clase e aprindín moitas cousas. Non coñecía a maneira de colocar cúpulas en bases cadradas. O das froitas foi moi boa idea. Paseino moi ben.
P.D.: A froita estaba moi boa.